آموزش تصویری گام به گام دانلود فیلم از تورنت

آ. به سایت www.utorrent.com برین و روی دکمه‌ی Get µTorrent کلیک کنین.

ب. در صفحه بعدی روی Free Download کلیک کنین و صبر کنین تا صفحه لود بشه، بعد از چند لحظه فایلی به نام uTorrent.exe که حجمش کمتر از یک مگابایت هست، دانلود می‌شه.

گام دوم: نصب پردازشگر تورنت

آ. روی فایل uTorrent.exe که به تازگی دانلود کردین، دابل کلیک کنین.

ب. بعد چند لحظه ویزارد نصب برنامه ظاهر می‌شه. تو پنجره‌ی اول Next رو بزنین.

پ. تو پنجره‌ی دوم هم Next رو بزنین.

ت. تو پنجره‌ی سوم I Agree رو بزنین.

ث. پنجره‌ی چهارم Next.

ج. تو این پنجره هم Next.

چ. تو این پنجره، اگه

Yes, I'd love to check out this free download

تیک داره، تیکشو بردارین و بعد Next رو بزنین. مانند شکل زیر.


ح. تو این پنجره مانند شکل زیر تموم تیک‌ها رو بردارین و سرانجام روی Install کلیک کنین. بعد از چند لحظه uTorrent اجرا می‌شه. برنامه رو minimizeش کنین.


گام سوم: دانلود فیلم Serpico توسط تورنت با کیفیت HD.

حالا همه چی آماده‌ست برای دانلود با استفاده از تورنت. برای مثال بیاین فیلم Serpico به کارگردانی سیدنی لومت رو دانلود کنیم. اونم با کیفیت HD. برای این کار اول باید به یه سایت تورنت مراجعه کنیم.

بزرگترین و معروفترین سایت piracy تورنت دنیا در حال حاضر The Pirate Bay هستش. تو این مقاله نمی‌گنجه که در مورد سایت چیزی بنویسم اما اگه حوصله دارین به اینجا برین و درموردش بخونین. کافیه فقط بدونین که این سایت سالانه 30 میلیارد دلار به هالییوود ضرر می‌زنه و براساس آمار Alexia در آمار بازدید رتبه‌ی 80 رو تو دنیا و 73 رو تو آمریکا داره.

برای وارد شدن به سایت آدرس thepiratebay.sx رو تو نوار آدرس مرورگرتون وارد کنین و Enter رو فشار بدین. البته تو ایران سایت هیتلره. اگه هیتلرشکن دارین که هیچ اما اگه ندارین به جاش روی این لینک thepiratebay.sx کلیک کنین. همون‌طور که می‌بینید، این آدرس از پروتکل ssl استفاده می‌کنه (https) و فعلا secure هستش. خوب، متاسفانه پروتکل ssl سایت پایرت بِی هم در ایران مسدود شده. در حال حاضر می‌تونین از پراکسی mythepiratebay.com برای دسترسی به سایت استفاده کنین (ممنون از مهدی بابت پیشنهاد این پراکسی). اما به‌ترین روش استفاده از نرم‌افزارهایی مانند ف*ر*ی*گ*ی*ت هستش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد